Facebook Pixel
CZ
Antal logo
PL EN CZ
Enloyd logo
EN HU

Oblíbené nabídky

Odpovědět

Beta Manager (Koordinátor)

odkaz: /19/04/2021/VL
Vedoucí poradce: Vojtěch Landa
Praha (Hlavní město Praha)
20. dubna 2021

Ve společnosti Antal se zabýváme náborem již přes 20 let. Díky tomu, že působíme v 10 specializovaných divizích, máme vynikající orientaci v současných trendech na trhu. Přesně určujeme konkrétní povahu práce, klasifikujeme klíčové dovednosti a potřebnou kvalifikaci. Naším posláním není jen najít kandidáta, jehož kompetence odpovídají požadavkům daného pracovního inzerátu, ale především najít pozici, která splňuje očekávání uchazeče.

Přestože je společnost známá převážně díky oblasti hardwaru, působí i v softwarovém vývoji či bezpečnosti. Právě v oblasti vývoje by nyní potřebovali pomoci od člověka, který by koordinoval program Beta. Tato pozice je pro divizi R&D, která sídlí v centru Prahy.

Pod označení program Beta se schovává testování nových featur vybranými zákazníky. Vývojáři průběžně přidávají a vylepšují vlastnosti produktů a po prvotním interním otestování je potřeba poskytnout produkt dalšímu oku. Zde přichází zákazníci, kteří mají rádi prozkoumávání funkcionalit, ať už kvůli potřebě využití nových/upravených featur nebo pro šanci poskytnout zpětnou vazbu, a tím výsledek ovlivnit.

Vaším úkolem bude komunikace a koordinace se zákazníky, sbírání zpětné vazby a předávání zjištění do patřičných vývojových týmů. Měl byste být schopen mluvit s technicky orientovanými lidmi (nejen interními, ale často i u zákazníka).

Co je potřeba:

►     Angličtina je absolutní nutností - zákazníci i kolegové bývají ze zahraničí

►     Osvojené jednáním se zákazníky - ideálně technicky orientovanými (např. technický/zákaznický support)

►     Technický background (vzdělání i praxe velkou výhodou)

►     Povědomí o procesu vývoje softwaru

►     Zkušenost s projekty výhodou

►     Spolehlivost a schopnost organizace

Co nabízíme:

►     Homeoffice (pravidelně i po lockdownu)

►     Pracovní dobu dle domluvy - hlavní je, aby byly sjednocené meetingy

►     Spolupráce na 6 měsíců na IČO

►     Možnost prodloužení nebo přechod na HPP

►     Notebook

►     Příjemné kanceláře