Facebook Pixel
CZ
Antal logo
PL EN CZ
Enloyd logo
EN HU

Oblíbené nabídky

Odpovědět

Customer Services Manager

odkaz: /27/05/2021/KK
Vedoucí poradce: Kateřina Kortusová
Praha (Hlavní město Praha)
24. května 2021

Ve společnosti Antal se zabýváme náborem již přes 20 let. Díky tomu, že působíme v 10 specializovaných divizích, máme vynikající orientaci v současných trendech na trhu. Přesně určujeme konkrétní povahu práce, klasifikujeme klíčové dovednosti a potřebnou kvalifikaci. Naším posláním není jen najít kandidáta, jehož kompetence odpovídají požadavkům daného pracovního inzerátu, ale především najít pozici, která splňuje očekávání uchazeče.

AT THIS ROLE:

►      Create and coordinate the deployment of supply chain custromer collaboration (across internal and external stakeholders).

►      Lead and motivate a team of associates to deliver customer service excellence.

►      Be responsible for direct development, progression and egagement of team reporting, such as talent management.

►       Obtains customer centric way of working, with the ability to plan in clusters and seek feedback from partner customers on performance via top to top connections.

If:

►      Be able to build productive relationships.

►      Be able to communicate effectively at a variety of levels.

►      Be able to work in a dynamic operational environment.

►      Be able to deliver excellent service.

►     Have a positive, proactive and dynamic attitude towards work.

WE OFFER:

►   atractive salary + bonuses

►   car for personal and business use

►    international environment

►    the ability to lead a group of associates