Facebook Pixel

Oblíbené nabídky

Přihlásit se

Customer Quality Account Manager

odkaz: 29/4/2024/AG
Vedoucí poradce: Kateřina Janičatová
April 29, 2024

Ve společnosti Antal se zabýváme náborem již přes 25 let a v České republice působíme od roku 2014. Profesní orientace našich konzultantů z nich činí nejen efektivní náboráře, ale také kvalifikované poradce, kteří mají jedinečné znalosti nejnovějších trendů na pracovním trhu. Přesně určujeme konkrétní povahu práce, klasifikujeme klíčové dovednosti a potřebnou kvalifikaci. Naším posláním není jen najít kandidáta, jehož kompetence odpovídají požadavkům daného pracovního inzerátu, ale především najít pozici, která splňuje očekávání uchazeče.

Oblast: Engineering

Velikost firmy: mezinárodní společnost

Lokalita pozice: Karlovarský kraj, Full-remote

Typ úvazku: HPP

 


 

Náplň práce:

► Řešení problémů s kvalitou u zákazníků velkých korporací a globálních společností, přezkoumávání a sdělování technických informací a nápravných opatření, proaktivní zavádění plánů zlepšení pro zákazníky nebo technické a výrobní oblasti ve společnosti

► Účast na hodnocení zákazníků a týmových schůzek zaměřených na zákazníky

► Příprava a organizace auditů u zákazníků a následná případná nápravná opatření

► Správa reklamace v rámci záruky a odpovědnosti za výrobek

► Práce na plánovaných a ad hoc projektech podle potřeby

► Řízení reklamace s vysokým dopadem na záruku a odpovědnost za vyrobený výrobek

► Přezkoumání příslušných klíčových ukazatelů kvality a TEOA za účelem sledování výkonnosti a přijímání příslušných opatření

► Získávání pravidelných VOC/VOB a v případě potřeby funkční následná opatření

► Podávání zpráv o reklamacích zákazníků a poskytování poradenství klíčovým zúčastněným stranám, včetně právního poradce a finančního oddělení

Co získáte:

► Výhodný platový balíček

► Bonusové plány založené na výkonnosti

Pobídky v oblasti zdraví a wellness

► Program nákupu zaměstnaneckých akcií

► Programy práce s komunitou/charitativní akce 

► Služební cesty do Německa  

► Cestovní náhrady 

Požadavky na pozici:

► Bakalářský titul v oboru inženýrství (výhodou) 

► Minimálně 8 let v oblasti kvality nebo výrobního inženýrství

► Minimálně 3 roky v oblasti zákaznické kvality 

► Vynikající schopnosti řešit problémy, analytické dovednosti a komunikační dovednosti

► Znalost a praxe nástrojů kvality, jako jsou 8D, FMEA, MSA, Minitab. 

► Plynulá znalost angličtiny včetně revize technických smluv 

► Znalost angličtiny na úrovni B2

► Znalost němčiny na úrovni B2

 

Zaujala vás tato pozice? Zašlete nám svůj životopis!


 

Jak bude probíhat vaše přihláška?

Vaše přihláška bude posouzena odborným konzultantem společnosti Antal.

V případě, že postoupíte do užšího výběru, bude vás konzultant kontaktovat a provede s vámi úvodní hovor, kde si ujasníte podrobnosti o pozici a vaše očekávání.

Shodnete-li se, že se chcete zúčastnit výběrového řízení, bude konzultant váš profil prezentovat u budoucího zaměstnavatele.

Nadále vám bude poskytovat poradenství po celou dobu výběrového řízení!

Držíme vám palce!

 

Co získáte, když se přihlásíte do výběrového řízení skrze společnost Antal?  

Bezplatnou kariérní podporu našeho odborného konzultanta, který s vámi bude v kontaktu prostřednictvím telefonu nebo e-mailu, pomůže vám připravit se na pohovor a postará se o kvalitu náborového procesu.