Finance Manager
odkaz: 19/10/2024/AG/4607Ve
společnosti Antal se zabýváme náborem již přes 25 let a v České republice působíme od roku 2014. Profesní orientace našich konzultantů z nich činí nejen efektivní náboráře, ale také kvalifikované poradce, kteří mají jedinečné znalosti nejnovějších trendů na pracovním trhu. Přesně určujeme konkrétní povahu práce, klasifikujeme klíčové
dovednosti a potřebnou kvalifikaci. Naším posláním není jen najít kandidáta,
jehož kompetence odpovídají požadavkům daného pracovního inzerátu, ale především
najít pozici, která splňuje očekávání uchazeče.
Oblast:Logistics
Velikost firmy: mezinárodní společnost
Lokalita pozice: Praha
Typ úvazku: HPP
Pro významnou mezinárodní logistickou společnost hledáme Finančního Manažera.
O pozici:
► Komplexní finanční řízení: generování finančních údajů, sestavování a předkládání zpráv, analýza trendů v odvětví a hodnocení finančního zdraví společnosti
► Vedení týmu odpovědného za zúčtování, účetnictví a controlling (až 5 osob). Úzká spolupráce s externí účetní kanceláří
► Dohled nad přípravou čtvrtletních a ročních odsouhlasení účtů, sledování a prosazování dodržování daňových standardů a standardů finančního výkaznictví a pomoc s předpovědí peněžních toků
► Implementace a automatizace veškerého finančního výkaznictví, zavádění a sledování klíčových ukazatelů výkonnosti
► Úzká spolupráce s vrcholovým vedením na rozhodnutích týkajících se financí společnosti
► Dohled nad dokumentací finančního stavu a prognóz společnosti
► Vytváření strategických obchodních plánů na základě analýzy stavu společnosti a finančních prognóz
► Odpovědnost za proces rozpočtování, plánování a prognózování peněžních toků
► Spolupráce s externím a interním auditem a bankami
Požadavky na pozici:
► Minimálně 10 let praxe v oblasti financí a 2-3 roky na manažerské pozici (zkušenosti v oblasti logistiky výhodou)
► Důkladná znalost financí, včetně finančního výkaznictví, daňového práva, manažerského účetnictví a účetních standardů
► Dobré technické znalosti účetnictví a controllingu
► Účetní kvalifikace (ACCA, CIMA)
► Angličtina B2 – C1
► Dobré znalosti programu Excel a modelování
► Řešení problematiky řízení pracovního kapitálu a sestavování prognóz peněžních toků
► Vedení týmu zodpovědného za payroll, DPH a HMRC procesy
Zaujala vás tato pozice? Zašlete nám svůj životopis!
Jak bude probíhat vaše přihláška?
► Vaše přihláška bude posouzena odborným konzultantem společnosti Antal.
► V případě, že postoupíte do užšího výběru, bude vás konzultant kontaktovat a provede s vámi úvodní hovor, kde si ujasníte podrobnosti o pozici a vaše očekávání.
► Shodnete-li se, že se chcete zúčastnit výběrového řízení, bude konzultant váš profil prezentovat u budoucího zaměstnavatele.
► Nadále vám bude poskytovat poradenství po celou dobu výběrového řízení!
Držíme vám palce!
Co získáte, když se přihlásíte do výběrového řízení skrze společnost Antal?
Bezplatnou kariérní podporu našeho odborného konzultanta, který s vámi bude v kontaktu prostřednictvím telefonu nebo e-mailu, pomůže vám připravit se na pohovor a postará se o kvalitu náborového procesu.