Ve
společnosti Antal se zabýváme náborem již přes 25 let a v České republice působíme od roku 2014. Profesní orientace našich konzultantů z nich činí nejen efektivní náboráře, ale také kvalifikované poradce, kteří mají jedinečné znalosti nejnovějších trendů na pracovním trhu. Přesně určujeme konkrétní povahu práce, klasifikujeme klíčové
dovednosti a potřebnou kvalifikaci. Naším posláním není jen najít kandidáta,
jehož kompetence odpovídají požadavkům daného pracovního inzerátu, ale především
najít pozici, která splňuje očekávání uchazeče.
Oblast: FMCG
Velikost firmy: Mezinárodní společnost
Lokalita pozice: Nitra, Bánská Bystrica
Typ úvazku: HPP
Jaká bude vaše náplň práce:
► Zodpovědnost za dosažení provozních výsledků prodejen. Analyzovat výsledky prodeje a náklady, vypracovávat závěry a vypracovává potřebný akční plán k dosažení stanovených cílů. Odpovědnost za minimalizaci úrovně ztrát a jejich optimalizaci. Účast na inventarizaci a její koordinace.
► Zodpovědnost za vysokou úroveň kvality provozu v prodejnách. Vytváření a provádět vhodné opatření k udržení nejvyšší úrovně provozních standardů, zajišťovat přesnost a kvalitu a konzistenci procesů v souladu se zásadami společnosti. Analyzovat výsledky interních a externích kontrol a auditů a provádět zlepšení.
► Řídit, motivovat a starat se rozvoj zaměstnanců prodejny. Provádět školení v souladu s nejlepšími postupy společnosti. Odpovědnost za normy v oblasti pracovního práva, bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. Zajišťovat správnost procesu hodnocení zaměstnanců při zachování objektivity a spolehlivosti na všech úrovních operativního řízení. Odpovídat za dosažení
cíle v oblasti produktivity a personálních nákladů. Ve spolupráci s vedoucím prodejny provádět nábor na pozice v prodejně. Odpovídá za proces přijímání a propouštění zaměstnanců prodejny.
► Zodpovědnost za otevírání nových prodejen plánováním a koordinací činností od předání prodejny z technického oddělení až po její otevření, včetně náboru, zaměstnávání a zaškolování pracovníků, organizace práce, získávání příslušných povolení.
Odpovědnost za včasné dodání souboru dokumentů potřebných k prodloužení licence na prodej alkoholu v podřízených prodejnách a získání licencí v nově otevřených prodejnách, jakož i za jejich vyzvednutí a doručení do prodejny.
Co získáte:
► Dobré platové ohodnocení odpovídající významu pozice
► Expandující prostředí mezinárodní firmy
► Širokou škálu benefitů, bonusové ohodnocení
► Mobilní telefon, notebook apod.
► Zajímavou práci v příjemném kolektivu.
► Osobní a profesní rozvoj
Požadavky na pozici:
► Minimálně 2 roky praxe na pozici manažera nebo provozního manažera na Slovenském maloobchodním trhu
► Předchozí zkušenost s řízením prodeje a s řízením týmu
► Znalost skladových a provozních procesů, znalost pracovního práva
► Znalost kategorií, výrobků a prodejních systému (SAP, POS, atd.).
► Vysoce rozvinuté analytické a kancelářské schopnosti (znalost programu Excel, PowerPoint)
► Zkušenost s prací na projektech, standardy, tvorba strategií
► Znalost AJ na minimální úrovni B2 (nutná pro komunikaci se zahraniční centrálou)
Zaujala vás tato pozice? Zašlete nám svůj životopis!
Jak bude probíhat vaše přihláška?
► Vaše přihláška bude posouzena odborným konzultantem společnosti Antal.
► V případě, že postoupíte do užšího výběru, bude vás konzultant kontaktovat a provede s vámi úvodní hovor, kde si ujasníte podrobnosti o pozici a vaše očekávání.
► Shodnete-li se, že se chcete zúčastnit výběrového řízení, bude konzultant váš profil prezentovat u budoucího zaměstnavatele.
► Nadále vám bude poskytovat poradenství po celou dobu výběrového řízení!
Držíme vám palce!
Co získáte, když se přihlásíte do výběrového řízení skrze společnost Antal?
Bezplatnou kariérní podporu našeho odborného konzultanta, který s vámi bude v kontaktu prostřednictvím telefonu nebo e-mailu, pomůže vám připravit se na pohovor a postará se o kvalitu náborového procesu.