CZ
Antal logo
PL EN CZ
Enloyd logo
EN HU

Oblíbené nabídky

Branding zaměstnavatele


V důsledku neomezeného přístupu ke vzdělávání, šíření technologií a stále vyšší specializace zaměstnanců/společností je pro organizace stále těžší vyniknout mezi konkurenty. A proto může být rozhodující image značky. Zaměstnavatelům doporučujeme, aby zavedli strategie rozvoje image značky a využili tak této možnosti.

 

Branding zaměstnavatele je soubor činností, jejichž cílem je vytvořit silnou a pozitivní image značky, a to interně i externě. Umíme sestavit komplexní strategii od analýzy aktuální situace společnosti, zvolení nástrojů, naplánování činností až po samotnou realizaci. V některých případech mohou projekty podporovat naši odborníci na průzkum trhu a personální poradenství.

Nabízíme řešení v těchto oblastech:

·         Průzkum image

·         Branding zaměstnavatele

·         Náborový marketing

·         Zkušenosti s uchazeči

·         Správa vybraných kanálů na sociálních sítích

·         Příprava náborových pomůcek

·         Poskytování poradenských služeb

·         Další řešení na míru - jednoduše nám řekněte, co potřebujete :)

 

Naše činnosti v oblasti brandingu zaměstnavatele lze rozdělit na tři samostatné fáze. Upozorňujeme, že tyto projekty řešíme individuálně, takže se mohou výsledky lišit v závislosti na požadavcích klienta.


Vhodné strategie rozvoje brandingu zaměstnavatele musí být založeny na EVP (Employee Value Proposition - hodnoty nabízené zaměstnancům), tj. na přidané hodnotě, kterou zaměstnavatel přináší svým zaměstnancům.

Často zjišťujeme, že společnosti, které nás pověří sestavením strategie rozvoje image značky, ještě nezavedly EVP, zásady pro poskytování benefitů, kariérní rozvoj atd. Můžeme vám pomoci zapracovat i na těchto aspektech. Pokud potřebujete výsledky rychle, doporučujeme vám využít naše metody náborového marketingu.

Než se pustíte do náborového marketingu, musíte rozumět rozdílu mezi...

·         outbound marketingem, tj. oslovováním určitého cílového publika mimo organizaci.

·         inbound marketingem, tj. vytvářením obsahu, který uchazeče na organizaci naláká, protože jim bude přizpůsoben a bude zajištěno, že pro uchazeče bude snadné jej objevit.

Oba výše uvedené typy činností jsou nezbytným předpokladem pro úspěch strategie náborového marketingu.



Začněte s námi spolupracovat

Odeslat poptávku

Dotaz