Branding zaměstnavatele
V důsledku neomezeného
přístupu ke vzdělávání, šíření technologií a stále vyšší specializace
zaměstnanců/společností je pro organizace stále těžší vyniknout mezi konkurenty.
A proto může být rozhodující image značky. Zaměstnavatelům doporučujeme,
aby zavedli strategie rozvoje image značky a využili tak této možnosti.
Branding zaměstnavatele
je soubor činností, jejichž cílem je vytvořit silnou a pozitivní image značky,
a to interně i externě. Umíme sestavit komplexní strategii od analýzy aktuální
situace společnosti, zvolení nástrojů, naplánování činností až po samotnou
realizaci. V některých případech mohou projekty podporovat naši odborníci na
průzkum trhu a personální poradenství.
Nabízíme řešení v těchto
oblastech:
·
Průzkum image
·
Branding
zaměstnavatele
·
Náborový
marketing
·
Zkušenosti s
uchazeči
·
Správa
vybraných kanálů na sociálních sítích
·
Příprava
náborových pomůcek
·
Poskytování
poradenských služeb
·
Další řešení
na míru - jednoduše nám řekněte, co potřebujete :)
Naše činnosti v oblasti brandingu zaměstnavatele lze rozdělit na tři samostatné fáze. Upozorňujeme, že tyto projekty řešíme individuálně, takže se mohou výsledky lišit v závislosti na požadavcích klienta.
Vhodné strategie rozvoje
brandingu zaměstnavatele musí být založeny na EVP (Employee Value Proposition -
hodnoty nabízené zaměstnancům), tj. na přidané hodnotě, kterou zaměstnavatel
přináší svým zaměstnancům.
Často zjišťujeme, že
společnosti, které nás pověří sestavením strategie rozvoje image značky, ještě
nezavedly EVP, zásady pro poskytování benefitů, kariérní rozvoj atd. Můžeme vám
pomoci zapracovat i na těchto aspektech. Pokud potřebujete výsledky rychle,
doporučujeme vám využít naše metody náborového marketingu.
Než se pustíte do
náborového marketingu, musíte rozumět rozdílu mezi...
·
outbound
marketingem, tj. oslovováním určitého cílového publika mimo organizaci.
·
inbound
marketingem, tj. vytvářením obsahu, který uchazeče na organizaci naláká,
protože jim bude přizpůsoben a bude zajištěno, že pro uchazeče bude snadné jej
objevit.
Oba výše uvedené typy činností jsou nezbytným předpokladem pro úspěch strategie náborového marketingu.