Facebook Pixel

Oblíbené nabídky

CZ
Antal logo
PL EN CZ
Enloyd logo
EN HU
Antal logo

Témata

Dámy a pánové,
s potěšením se s vámi dělíme o 1. vydání Mzdového reportu společnosti Antal.

V uplynulém roce panovala na trhu práce všeobecná opatrnost, jak z důvodu pochybností, zda jsme úspěšně zvládli a „ukončili“ pandemii Covid-19, tak z důvodu probíhající války na Ukrajině a nejisté ekonomické situace. Nyní, když se stále častěji skloňují termíny jako inflace, stagflace, recese a jiné, přerůstá opatrnost ve stále patrnější nervozitu.

Rostoucí očekávání zaměstnanců a uchazečů ovlivňuje i růst úrokových sazeb a energetická krize. Všechny tyto zmíněné faktory způsobují, že rostou nejen mzdová očekávání, ale i požadavky na jiné formy odměňování formou příspěvků na dopravu atd.

Doufám, že tento report bude dobrým vodítkem v současné tržní realitě. Stejně důležitá jako dosud však bude péče o značku zaměstnavatele a efektivní employer branding, a to jak interní, tak externí. Zaměstnavatelé musí svým zaměstnancům nabízet přidanou hodnotu, aby se finanční faktor, ačkoli zůstává důležitý, nestal rozhodujícím.

MAREK ŽALUD, COUNTRY MANAGER, ANTAL CZECH REPUBLIC & SLOVAKIA


Obsah

Část 1. Trendy v zaměstnávání a odměňování

  • Komentáře expertů Antal

Část 2. Rozmezí platů pro konkrétní pracovní pozice

  • Administrativa
  • HR
  • Farmacie a zdravotnická zařízení
  • Finance a účetnictví
  • Inženýrství
  • Logistika a Provoz
  • IT a Telekomunikace
  • Gaming
  • Sales a Marketing

Část 3. Závěr