HR a administrativa
Tým divize Antal HR & Admin sestává z konzultantů, kteří se specializují na provádění náboru zaměstnanců na střední a seniorní úrovni v oblasti řízení lidských zdrojů a personální administrativy. Naše zkušenosti s náborem spolu se znalostmi trendů, moderních měkkých i tvrdých nástrojů personalistiky, včetně profesionální administrativní podpory, dávají našim konzultantům vynikající přehled o trhu a širokou síť kontaktů, které jim umožňují svižně realizovat i ty nejnáročnější projekty. Mezi každodenní úkoly konzultantů divize Antal HR & Admin patří kromě provádění náborových projektů poskytování průběžného poradenství klientům, problematika trhu práce v oblasti personalistiky a administrativy klientům a poskytování kariérních konzultací uchazečům.
Výběr náborových projektů
realizovaných divizí Antal HR & Admin v oblasti HR:
- mzdový
specialista,
- specialista
na odměňování a benefity,
- personální
specialista,
- specialista
na vzdělávání a nábor,
- personální
generalista,
- obchodní
partner pro HR,
- personální
manažer / ředitel.
Výběr
náborových projektů realizovaných divizí HR a administrativa společnosti Antal
v oblasti administrativy:
- specialista
na administrativu,
- právní
asistent,
- asistent
představenstva,
- asistent
předsedy představenstva,
- manažer
kanceláře.