HR a administrativa
Tým divize Antal HR & Admin sestává z konzultantů, kteří se specializují na provádění náboru zaměstnanců na střední a seniorní úrovni v oblasti řízení lidských zdrojů a personální administrativy. Naše zkušenosti s náborem spolu se znalostmi trendů, moderních měkkých i tvrdých nástrojů personalistiky, včetně profesionální administrativní podpory, dávají našim konzultantům vynikající přehled o trhu a širokou síť kontaktů, které jim umožňují svižně realizovat i ty nejnáročnější projekty. Mezi každodenní úkoly konzultantů divize Antal HR & Admin patří kromě provádění náborových projektů poskytování průběžného poradenství klientům, problematika trhu práce v oblasti personalistiky a administrativy klientům a poskytování kariérních konzultací uchazečům.
Výběr náborových projektů realizovaných divizí Antal HR & Admin v oblasti HR:
- mzdový specialista,
- specialista na odměňování a benefity,
- personální specialista,
- specialista na vzdělávání a nábor,
- personální generalista,
- obchodní partner pro HR,
- personální manažer / ředitel.
Výběr náborových projektů realizovaných divizí HR a administrativa společnosti Antal v oblasti administrativy:
- specialista na administrativu,
- právní asistent,
- asistent představenstva,
- asistent předsedy představenstva,
- manažer
kanceláře.