Průzkum trhu
Český trh práce ovlivňuje řada hospodářských a společenských faktorů, mezi něž patří globalizace, digitalizace a průběžná generační obměna. Výsledkem spojení všech těchto fenoménů je vytvoření zcela nových problémů, které vyžadují nestandardní přístup. Při překonávání nepříznivých podmínek je nezbytné mít dobrý přehled o trhu a plánovat činnosti na základě přesných znalostí. Průzkum trhu nám umožňuje nejen objevovat nová řešení, ale také představit nové trendy v personalistice.
Platový průzkum
Průzkum vývoje mezd nám
zajišťuje komplexní údaje o odměňování ve vybraných odvětvích, na vybraných
pozicích a tržních segmentech. Každý projekt plánujeme a realizujeme podle
preferencí klienta.
Platové průzkumy společnosti
Antal se vyznačují
- jedinečnou metodikou, díky níž je přesně vymezen vzorek,
- angažovaností odborníků, kteří se specializují na konkrétní odvětví či obory.
Jak vám to pomůže?
- seznámíte se s aktuálními trendy na trhu,
- získáte přístup k údajům o aktuálních mzdách,
- budete moci na základě těchto údajů činit informovaná obchodní rozhodnutí.
Průzkum zaměřený na image značky zaměstnavatele
Průzkum zaměřený na image
značky zaměstnavatele je důležitým nástrojem, který se vám bude na trhu
uchazečů o práci hodit. Poskytuje vám zásadní přehled o image společnosti mezi
potenciálními zaměstnanci, vyzdvihuje silné a slabé stránky společnosti a
oblasti potenciálního růstu. Průzkum se provádí na pečlivě zvoleném vzorku.
Získáme tak spolehlivé informace a zajistíme, že naši klienti obdrží faktické
zprávy, na kterých mohou stavět své budoucí strategie.
Díky průzkumu zaměřenému na image značky zaměstnavatele můžete:
- získat přehled o image zaměstnavatele v očích potenciálních zaměstnanců,
- porovnat image značky vaší společnosti s konkurencí,
- najít způsoby, jak přilákat talentované zaměstnance
Průzkum potenciálu investice
Průzkum potenciálu investice v souvislosti s uchazeči nabízí odpovědi na otázky, které si společnosti pokládají, než se rozhodnou investovat v určitém regionu:
- Jaký je vzdělávací potenciál v konkrétních oblastech specializace?
- Které z požadovaných kompetencí jsou na trhu k dispozici?
- Je v regionu konkurence a jak je silná?
- Jaké strategické prvky by vás mohli zvýhodnit oproti konkurenci?
- Jak dlouho v průměru trvají náborové projekty?
- Jaké pracovní podmínky očekávají ti nejlepší uchazeči?
Zjistěte více o tom, z
čeho v praxi sestává průzkum potenciálu investice.